Bijna klaar voor vertrek Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek Zuid-Afrika.

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

29 Januari 2015 | Nederland, Amsterdam

Lieve Allemaal, Mill 29-01-2015.

Zoals vele van van jullie weten, gaan Toon en ik a.s. zaterdag 31 januari weer voor 5 weken richting Zuid-Afrika.
Wanneer we twee weken daar zijn, zullen Ben en Rikie ook die kant op komen,keigezellig.

HEERLIJK wij hebben er weer ZIN in.

Even nog de laatste dingen regelen: een rollator schoonmaken,wat was wassen,schone was naar ons Mam brengen,koffer pakken,Geert even bellen proficiat voor zijn verjaardag etc.

Toon gaat morgen nog een halve dag werken,en zal dan door zijn werkmaat Gradje thuisgebracht worden.

Zaterdagmorgen om 10.30u komen Elly en Jo ons halen,om naar Schiphol te gaan.
S'middags om 15.00u gaan we vliegen,via Cairo,Johannesburg naar Port Elizabeth.
We hopen op zondagmorgen om 11.35u te landen op Port-Elizabeth,waar Peter en Daphne ons ophalen.

Vanmorgen kregen we nog een berichtje of we zaklampen mee willen brengen,want de stroom laat het de laatste tijd nogal eens afweten.

Ook deze keer gaan we weer kijken wat we kunnen betekenen voor:Peter Daphne,Ithemba,Thamsanqa,Kleinskool en Lelethu.

Ook deze keer houden we via deze site jullie weer op de hoogte.

Langs deze weg willen we IEDEREEN HARTELIJK DANK zeggen, die ons ook deze keer, op wat voor manier dan ook weer steunen.
Toon en ik zijn heel benieuwd wat we deze keer kunnen doen,we gaan het zien.

Voor IEDEREEN HEEL VEEL GROETEN,LIEFS,SUCCES met ALLES.

Volgende verslag komt vanuit Port-Elizabeth.

Toon en Jeanne.

• 29 Januari 2015 - 23:17

Jessica:

Dag toon en jeanne,

Ik had zondag graag bij de vergadering willen zijn om jullie een fijne tijd te wensen, maar helaas...
    Daarom maar even via deze weg..
    Ik hoop dat jullie gaan genieten en een goede tijd beleven met iedereen in PE !
    Lieve groet en een knuffel voor iederee...

Liefs,
    Jessica

• 29 Januari 2015 - 23:25

Gerdy:

He Jeanne en Toon
    Hele goeie tijd gewenst in ZA en geniet van de mensen, geuren, kleuren en het lekkere warme weer.
    Ik ben er van overtuigd dat jullie weer hard zullen werken en veel goeie dingen zullen doen. Dat is jullie wel toevertrouwd. Jaloers ben ik wel een beetje, ik zou graag mee willen, maar goed mijn tijd komt ook nog wel.
    Doe Peter en Daphne de groeten van mij en geef ze een dikke pakkerd.
    Nogmaals , heb een goeie tijd in PE en tot over 5 weken en kom gezond en wel terug.
    Groetjes Gerdy

• 30 Januari 2015 - 09:16

Jan & Linda :

Wat fijn dat jullie weer richting Zuid Afrika gaan. We houden weer met veel plezier deze pagina in de gaten om jullie verhalen te lezen! Veel plezier. Hopelijk kunnen jullie weer veel hulp bieden ter plaatse, maar dat zal vast goed komen. Geniet ervan. Liefs Jan & Linda

• 30 Januari 2015 - 11:19

Rudis:

Wat een heerlijk vooruitzich om morgen te vertrekken!! Ga er lekker van genieten, doe weer veel gode dingen en geniet van alle lieve kinderen Peter en Daphne en alles om jullie heen!
    ik ga jullie volgen!
    liefs Rudis

• 30 Januari 2015 - 16:30

Stefanie:

wat heerlijk Toon en Jeanne! wat kan ik aan de voorgaande hartverwarmende reacties nog toevoegen? hele fijne tijd gewenst, geef iedereen een dikke pakkerd, en geniet van de heerlijke zomer daar! groetjes van Stefanie

• 30 Januari 2015 - 18:53

Gerard Timmers:

Toon en jeanne een fijne reis naar het verre warme zuiden en een
    mooie (werk)vakantie geniet ervan. Groetjes grad en riekie

• 30 Januari 2015 - 21:07

Mari/Mieke:

Hoi Toon en Jeanne, Fijn voor jullie, de lang verwachte reis gaat nu eindelijk beginnen. Ook wij wensen jullie een goede reis en een fijne tijd in Zuid Afrika. ( en werk ze :-) ) Groetjes Mari en Mieke

• 30 Januari 2015 - 22:09

Marius En Gerrie:

Jeanne en Toon,

Goeie reis, veel plezier en veel genieten!
    Fijn dat jullie weer een steentje bij kunnen dragen! We horen wel hoe het allemaal gaat.

Veel succes!

Liefs ons

• 02 Februari 2015 - 15:58

Nico En Anja:

Jeanne en Toon,

Wij wensen jullie een hele fijne tijd in Zuid-Afrika !
    Zoals altijd zullen jullie daar , jullie handen vol hebben met van alles wat ...
    Veel plezier en geniet samen van deze mooie weken..
    Wij volgen jullie op de voet....

Groetjes Nico en Anja.

• 02 Februari 2015 - 19:55

Ria Van Bakel:

Jeanne en Toon;
    hallo lieve schatten veilig aangekomen;
    geniet ze en we horen weer fijne vakantie;
    liefs ons xxx