JA HOOR BIJNA KLAAR VOOR VERTREK. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu JA HOOR BIJNA KLAAR VOOR VERTREK. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu

JA HOOR BIJNA KLAAR VOOR VERTREK.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

24 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal,

Ja jullie lezen het goed,bijna klaar voor vertrek,nog even het koffer pakken,slapen en dan kan de grote reis weer beginnen.

Vanavond nog even met Peter en Daphne gebelt,neem een pet mee, voor de zon zei Peter want het is hier erg heet.Dat is al heel fijn om te horen lekker warm.
Ons bed in Zuid-Afrika is al opgemaakt, ze kijken er weer helemaal naar uit dat we komen.

Morgenvroeg om 10.30u is onze Anita en Rob hier om ons op te halen en naar Dusseldorf te brengen.
Om 14.35u vertrekken we naar Dubai,vanaf daar naar Johannesburg,van Johannesburg naar Port-Elizabeth,waar we donderdag 26 januari om 17.00u hopen te landen.
Tia zal ons op Port-Elizabeth ophalen,en naar het huis van Peter en Daphne brengen.
Tot zondag zullen Toon en ik alleen in het huis zijn, omdat Peter en Daphne naar de uitvaart van Pietie zijn.
Zondag komt een van de vrijwillig(st)ers terug van weekend.Verders gaan we weer horen en zien wat er allemaal te doen zal zijn.
We houden jullie zeker op de hoogte.

Alle sponsors,iedereen die even hier was,belde,smste,mailde etc voor alle belangstelling tot nu toe, alvast KEIBEDANKT.

Zo nu gaan we echt onze koffer pakken.
Tot snel,
Groetjes,Liefs,
Toon en Jeanne.

• 25 Januari 2012 - 05:43

Nico En Anja:

Een hele goede reis en we gaan jullie zeker volgen.......

• 25 Januari 2012 - 07:29

Marius En Gerrie:

Toon en Jeanne,
    Heel veel succes weer en stuur een kleinnnn beetje zon naar ons?? :-)
    Geniet ervan en tot over een aantal weken!

liefs ons

• 25 Januari 2012 - 08:07

Ben En Rikie:

Heel veel succes weer. Goede reis en wij lezen wel weer wat jullie allemaal hebben kunnen doen.

• 25 Januari 2012 - 08:33

Geert, Anja En Kids:

Wat een leven hebben jullie.....
    Succes met alles en heb een goede tijd daar!!
    Groetjes!

• 25 Januari 2012 - 08:36

Jan&Linda:

Toon en Jeanne, een hele goede reis naar Afrika. Veel plezier daar. We zijn benieuwd wat jullie deze keer weer allemaal voor elkaar krijgen. Het zullen in ieder geval weer vele blije gezichten zijn. Geniet ervan.

Groetjes Jan & Linda

• 25 Januari 2012 - 09:20

Hoebe:

toon en jeanne,
    Een hele goede reis.
    en ik ga jullie zeker weer volgen,
    veel plezier, en geniet er ook van......
    gr hoebe

• 25 Januari 2012 - 13:33

Fred, Erwin En Kas:

Lieve buufjes,

Nou....wij hopen dat wij de eerste zijn met een berichtje. WELKOM IN AFRIKA en heeeeel veeel plezier daar. Wij houden het wederom hier allemaal in de gaten !!!!

Tot snel. doeoeoeoeoeoeoei XXXXXXXXXXXX

• 25 Januari 2012 - 13:35

Fred, Erwin En Kas.:

...stom...stom....ja ik weet het....had nog niet gezien dat iedereen al een berichtje gestuurd heeft. Maar gelukkig kennen de meeste ons ook.....dus ja.....hadden ze zeker niet anders verwacht....maar het was goed bedoeld!!! Liefs van ons XXX

• 27 Januari 2012 - 10:35

Kara, Renske & Esmee:

hai buurtjes,
    ook wij gaan jullie weer volgen!
    geniet van alles en iedereen daar en heel veel succes met de nieuwe dingen die jullie daar weer gaan ondernemen.
    we gaan weer lekker genieten vanuit het koude natte mill van jullie mooie verhalen, en zoals fred al zegt, wij als buurt houden hier alles wel in de gaten. :-)
    liefs,
    kara, renske & esmee

• 27 Januari 2012 - 17:35

Rudis:

oooh ik heb jullie gevonden op waarbenjij! en ga je vanaf nu heel hard volgen! veeel plezier daar! en groeten daar!
    xx Rudis