JA JA WE ZIJN ER,VANUIT ZUID-AFRIKA. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu JA JA WE ZIJN ER,VANUIT ZUID-AFRIKA. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu

JA JA WE ZIJN ER,VANUIT ZUID-AFRIKA.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

27 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal,
Nu vanuit Zuid-Afrika.
De reis is prima verlopen,geen vertraging alles precies op tijd.
Hele mooie vluchten gehad,en op 26 januari om 17.10u landen wij op Port-Elizabeth.
Daar was Tia om ons op te halen.
Wij staan op onze koffers te wachten ,en Tia staat voor het raam te zwaaien,ze had ons al meteen gezien.
Helemaal blij wat een welkom,dan zegt Tia dat de auto van Daphne op het vliegveld staat,Daphne heeft gevraagt of wij deze mee naar huis nemen okay.
Even zoeken waar deze staat,bij Avis op de parkeerplaats,Toon krijgt de sleutels van Tia en zo rijden wij achter Tia aan naar de Willetstreet.
Even wennen zegt Toon,maar we brengen het er goed af,dan zijn we op de Willetstreet waar het deze keer heel erg rustig is.
Peter en Daphne zijn naar Durban voor de uitvaart van een broer van Daphne,en komen zondagavond terug.
Ook deze reis hebben we dankzij jouw Ben op het nippertje toch nog een rollator meegenomen,heel fijn.
Tia is na lange tijd ziek te zijn geweest,slechter ter been geworden,kan moeilijker lopen dan voorheen.Deze rollator heeft meteen een goeie bestemming gekregen,door hem aan Tia te geven.De dokter heeft haar gezegt elke dag een stukje te lopen,om zo haar conditie weer te verbeteren,maar dat lukt haar nog niet.Dit zal met de rollator wel veranderen,Tia is er helemaal gelukkig mee.Meteen even op hoogte gemaakt,en uitgelegt hoe deze werkt,daarna in de achterbak van de auto.
Tia,Toon en ik zijn een hapje gaan eten en hebben een gezellige avond gehad,ondertussen heel wat over Thamsanqa gesproken.
Wij nemen ons petje af voor Tia,een vrouw van 75jaar,die Thamsanqa en nog enkele andere projekten onder haar hoede heeft.
Zondagmiddag om 14.00u haalt ze ons op ,samen met Roos om naar Thamsanqa te gaan, te gaan kijken hoe het met de kinderen is,en ook om te kijken wat er allemaal te doen is in de huisjes.Wij zijn heel benieuwd.

Na een heerlijke nacht geslapen te hebben,vandaag een rustige vrijdag even bijkomen van de lange reis,alle spullen op de plaats,naar de winkel etc,etc.

Het weer is HEERLIJK hier,meteen korte broeken aan,en de trui in de kast.

Voor iedereen heel veel succes waar jullie mee bezig zijn allemaal.

Heel veel groetjes,Liefs,

• 27 Januari 2012 - 21:35

Anneke Stultiens:

Ha Jeanne en Toon,

Leuk hoor om jullie verslag te lezen. Daar zitten jullie dan weer voor de zoveelste keer aan de andere kant van de wereld, lekker in het zonnetje terwijl het hier langzaam maar zeker steeds kouder wordt. Lekker genieten samen en heel veel succes met alles wat jullie daar gaan ondernemen.

Heel veel groeten van ons allebei,
    Sjaak en Anneke

• 27 Januari 2012 - 23:44

Rikie En Ben:

Fijn te lezen dat jullie een goede reis hebben gehad en weer op "jullie stekkie" zijn aangekomen!
    Ook fijn dat de rollator op een goed moment op de juiste plaats aankomt, want als iemand hem verdiend ....!!
    Maak er een succesvolle maar ook leuke tijd van en wij lezen het wel weer!
    Groetjes!! B&R

• 28 Januari 2012 - 12:33

Cor En Ria:

ha,toon en jeanne mooi om te lezen ,
    En de witte broek aan wat heerlijk om te horen en zien dat het daar prachtig weer is.
    groetjes

• 28 Januari 2012 - 15:40

Hoi Janne:

Jaenne hier met Antoinette ,ben bij Ria op bezoek,alles gaat voor spoedeig loop redelijk goed.
    wat ik even wil vragen aan jou,wat je adres is in zuid-afrika.
    wij vertrekken aanstaande zaterdag daar naar toe,misschien als je het leuk vind berengen wij even een bezoekje aan julli.
    ik heb mijn mailadres op gegeven zodat je dat even naar mij kunt sturen.
    heel veel groetjes van Antoinette en Andre uit duitsland

• 28 Januari 2012 - 16:04

Hans En Ria:

Hallo buufjes alles loopt daar goed zo te lezen.nou hier ook ben met Antoinette net naar A H geweest en bootschapjes gedaan heerlijk weer even buiten te kunnen lopen en wat winkelen komt helemaal goed je ziet we kunnen weer wat kletsen en mailen.
    verder volg ik jullie wel heel veel plezier en dikke kussen van ons xxxxxxxxxxxx

• 28 Januari 2012 - 16:21

Rudis:

Toon en Jeanne!
    wat een super goed bestemming voor de rollator! Tia heeft hem zeker verdiend.. wat is ze veranderd op die foto zeg!!
    veel plezier daar... en geef ze allemaal een dikke knuffel van mij!

xx Rudis

• 28 Januari 2012 - 18:42

Anita:

Hallo zus en Toon
    We zagen jullie woensdag nog vertrekken, mooi op tijd. Fijn dat de reis goed verlopen is, Heel goed de rollater voor Tia, ga lekker genieten en bijkomen, je ziet een beetje moe. Groetjes en geniet!!!!! xxx

• 28 Januari 2012 - 20:29

Koen:

Hey pa en ma!! Vanuit Imke's oude huisje een hele dikke kus voor jullie!! Succes daar weer en geniet ervan ook!!! Groetjes aan Peter en Daphne morgen!!

• 29 Januari 2012 - 20:25

Jessica Moorman:

Dag Toon en Jeanne,

Wat super om jullie vanmiddag samen met Tia te horen en te zien! Wat jammer dat het 'oog' het aan deze kant van de laptop niet deed, maar goed dat drukte de pret ook niet..
    Ik lees uit de verhalen dat het al weer goed toeven is in PE. Top!
    Ik wens jullie veel plezier en geluk nog en ga jullie zeker volgen..

lieve groet,

jessica

• 31 Januari 2012 - 10:36

Riet:

Hey Toon en jeanne,

goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Wat ben ik jaloers, ik moet nog zo lang wachten. Doe iedereen daar de groetjes en veel plezier! xx

• 31 Januari 2012 - 18:55

Toon En Maria Emons:

Toon en Jeanne.
    Fijn dat de reis goed verlopen is.
    En we zien wel het weer is daar beter als hier. Wij wensen jullie veel succes met alles. En geniet er maar lekker van. Groetjes uit het koude langenboom