Bijna een nieuwe slaapkamer erbij. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu Bijna een nieuwe slaapkamer erbij. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu

Bijna een nieuwe slaapkamer erbij.

Door: Jeanne.

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

08 Mei 2018 | Nederland, Amsterdam

Hallo Lieve Allemaal,

Vanmorgen eerst even achter de computer,nu is er internet.

Alles verloopt hier SUPER.

De slaapkamer is bijna klaar,vandaag de laatste kleine dingen deur afhangen,schoonmaken etc etc.

Donderdag zijn we naar Tinkertots geweest waar Thijmen Anna Juul Hidde en Tim een Mooie morgen hadden met de kinderen en ouders.
Prachtig om te zien hoe de kinderen en ouders genoten van alles.
Toon en ik hebben de kapstokken eraf gehaald,meegenomen om te herstellen.Even lijmen,zodat alles weer goed vast zit.De kinderen vragen zich af waar nu heen met mijn rugzak?Toon zegt volgende week komen ze weer terug.
Dan rijden we door naar het Transmissionhuis waar 3 dames en Aka thuis zijn.Volgende stel gordijnen eraf,en gordijnen hangen die korter gemaakt zijn.Rieky we missen jou hier,er is ZOVEEL naaiwerk te doen.
Vanmiddag om 15.00u is het voetballen van Thamsanqa waar we heengaan met de voetbaltas kleren van Ruud.Daar aangekomen zijn er al verschillende,ook de leider is aanwezig,en HEEL BLIJ met de voetbalkleren Ruud.De jongens vliegen op de tas met kleren,en daarna spelen ze een Mooie wedstrijd,waar Toon Hidde Anne en Tim ook nog aan meedoen.Geweldig om te zien.
Zoals gewoonlijk zitten we vanavond weer gezellig met z'n allen aan tafel,en gaan de verhalen van de dag weer heen en weer.

Vrijdag: Vandaag Peter zijn 70 ste verjaardag,een dag met veel voorbereidingen want we zijn met z'n allen gezellig thuis om dit te vieren in de avond.Er worden rond de 30 gasten verwacht.Alles opruimen,versieren,eten maken etc etc.Peter is gewoon naar zijn werk vandaag.
Thijmen heeft een PRACHTIGE film gemaakt van de mensen die Peter een MOOIE verjaardag wensen,echt heel mooi om te zien.Voor het dessert gegeten wordt kijken we die met z'n allen.Geweldig hoe de reaktie van Peter en iedereen is.Met z'n allen hebben we een Gezellige avond.

Zaterdag:Vandaag gaan Thijmen Anna Juul en Hidde weer naar huis,we brengen ze met z'n allen naar de luchthaven.Afscheid:De geboorte van herinneringen die ZO MOOI zijn.Wat hebben we een SUPER FIJNE tijd gehad met jullie,DANKJULLIEWEL hiervoor.
Vanmiddag staat de naaimachine weer op tafel,en Toon is druk bezig met de voorbereidingen,want er moet nog een stuk muur gekapt worden in de huiskamer,om een slaapkamerdeur te plaatsen.
Ook de zondag neemt een groot deel van de tijd hiervoor in beslag.

Zondag:Vandaag brengen we ook Tim naar de luchthaven die alleen de weg teruggaat naar Nederland.Samen even inchecken,nog wat drinken en dan afscheid nemen.Tim ook voor jou SUPER BEDANKT voor de mooie tijd samen.
Nog wat laatste dingen zodat morgenvroeg de muur eruit kan........

Maandag:In alle vroegte aan het slopen,gelukkig verloopt het goed.Daphne heeft Trompy laten komen,om Toon mee te helpen Gelukkig.We maken kennis met Trompy he zegt hij ik ken u.Oh ja zeggen wij 7 jaren geleden bij Mike,waar Toon samen toen een klus mee deed.Zo zie je maar,we komen steeds weer bekende tegen.
Samen met Daphne ben ik op pad gegaan om stof te kopen.Winkel in winkel uit,we hebben alles bij elkaar,en gaan weer naar huis.
Inmiddels is het lunchtijd,waar Hilda voor een heerlijk roerei met tomaat etc heeft gezorgt,wat er wel ingaat na zo een morgen voor iedereen.

Daphne is inmiddels thuis van haar werk,ze heeft thuis haar werk gevonden.Voor alle vrijwilli(st)ers die er in huis aanwezig zijn is Daphne er altijd voor vragen,projecten,ophalen etc etc etc.
Ook heeft ze van haar hobby haar werk gemaakt,ze maakt schorten,placemats,tasjes en ga zo maar door.Van verschillende mensen krijgt ze opdrachten en kan nu thuis haar werk doen,en er ook zijn voor iedereen die hier in huis aanwezig is.Ze vind het helemaal GEWELDIG,is ook zo mooi om te zien.
Zoals de meesten van jullie wel de ronde tafel van Toon kennen beneden,is dit n u het naaiatelier van Daphne.Samen hebben we al heel wat ueren doorgebracht aan deze tafel.

Vandaag de laatste werkzaamheden op Willetstreet,want morgen gaan we naar het jongenshuis Thamsanqa waar 4 nieuwe deuren afgehangen gaan worden.
Dan gaan we naar Ithemba,Samkelo etc etc.
De dagen vliegen net als altijd voorbij.

Zo nu zijn jullie weer n beetje op de hoogte,en gaan we weer aan de slag.

Toon Van Harte Gefeliciteerd,GENIET jou dag met Maria en Fam.
Dionne voor morgen Van Harte Gefeliciteerd,GENIET jou dag.
Voor allemaal een FIJNE vakantie.

Tot snel weer.

Liefs,

Toon en Jeanne.

• 08 Mei 2018 - 10:47

Gerdy Ter Denge:

Geweldig zoals jullie daar wee r aan het werk zijn. Als de kamer helemaal af is maak je dan wat fotos. IK ben reuze benieuwd hoe het is geworden.
    Maar vergeet ook niet te genieten en ook leuke dingen doen en nieit alleen maar werken.
    Groetjes ook van Fre en een dikke tuut van mij

Gerdy

• 08 Mei 2018 - 14:23

Jessica:

Dag!

Wat ontzettend leuk om te lezen wat jullie weer allemaal doen..
    Ik ben erg benieuwd naar hoe de nieuwe slaapkamer er uit gaat zien..
    Sturen jullie foto's? :)
    Heel veel plezier nog gewenst en groetjes aan iedereen!

Jessica

• 08 Mei 2018 - 17:16

Nico En Anja:

Wat fijn om jullie te volgen....en wat verzetten jullie veel werk ! Wat zullen ze daar toch blij zijn als jullie er zijn ! Trots op jullie!

• 09 Mei 2018 - 21:51

Anja:

Jullie zijn weer goed bezig!!
    Veel succes en veel plezier nog daar!!
    Groetjezzzz

• 10 Mei 2018 - 16:01

Ria:

super jullie zijn goed bezig geniet ook een beetje van jullie vakantie dat hebben jullie zeker ook verdiend groetjes vanuit heesch xxx

• 13 Mei 2018 - 11:44

Toon En Maria.:

Toon en Jeanne . Wat zijn jullie daar toch goed en lekker bezig. Ze zullen het wel erg vinden dat jullie daar weer bijna weg gaan. Ik zou zeggen geniet nog van de dagen die je daar hebt. Gr Toon en Maria