Ja Ja,voor de DERDE keer naar Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu Ja Ja,voor de DERDE keer naar Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu

Ja Ja,voor de DERDE keer naar Zuid-Afrika.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

16 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Ben met de laatste voorbereidingen bezig,ja want morgen woensdag 17 juni vertrek ik om 6.15u vanaf Dusseldorf naar Kaapstad.

Ga in Kaapstad naar twee scholen kijken,een daarvan ligt midden in de Township,de andere aan de rand.
Ben heel benieuwd,wat ik daar aan zal treffen.
Twee zussen van Peter uit Port elizabeth (waar Toon en ik de afgelopen keer in huis zijn geweest)werken op deze scholen.

Omdat er in februari geen tijd was daar een kijkje te gaan nemen,ga ik dat nu doen.

Een van de zussen van Peter met haar man zal mij ophalen van de luchthaven in Kaapstad,waar ik enkele dagen zal verblijven.

Vanuit Kaapstad naar Port-Elizabeth moet de vlucht nog geboekt worden.Weet nog niet of dit dinsdag of woensdag zal zijn,maar ik houd jullie op de hoogte hiervan.

Daarna naar Port-Elizabeth, Peter en Daphne zullen mij ophalen,en ook deze keer zal ik bij hun in huis verblijven al die tijd.
Van hieruit natuurlijk verschillende keren naar Ithemba,om de kinderen weer terug te zien, te kijken wat ze nodig hebben,en ze dan weer heerlijk te verwennen met extra fruit,joghurt etc.
Weer met eigen ogen zien wat er nodig is,en ze dit dan ook ter plekke kunnen geven.

Heb weer HELEMAAL zin om naar Zuid-Afrika te gaan.Volgende keer zullen Toon en ik weer samen gaan.
Zo nu de laatste spullen in het koffer,papieren bij elkaar,nog wat laatste bezoekjes en dan zal Toon mij vannacht naar Dusseldorf brengen.
Nogmaals ik houd jullie op de hoogte wanneer de mogelijkheid bestaat om op internet te kunnen in Kaapstad of Port-Elizabeth.

Voor allemaal heel veel succes waar iedereen mee bezig is, en natuurlijk HEEL VEEL GROETJES,

Jeanne.

• 16 Juni 2009 - 12:39

Erwin En Fred:

Lieve Jeanne,

Toch eindelijk de koffers gepakt ??? Lekker de eerste die reageren zie ik al.....maar wij wilden jou ook nog schriftelijk een hele fijne en gezellige reis wensen.

Ben zelf ook bezig met pakken...maar ik heb nog een dag. Wij zullen aan jou denken en uiteraard weer Toon verzorgen en in de gaten houden.

Kas zit steeds met zijn handen diezelfde bewegingen te maken die jij ook doet als jij het liedje zingt...heel leuk om te zien joh !!!

Veel liefs en tot binnenkort van Erwin, Fred en Kas

• 16 Juni 2009 - 17:11

Toon En Tonny:

jeanne een hele goede reis
    en wij zullen je mooie verhalen weer volgen
    tot over 4 weken

toon en tonny

• 16 Juni 2009 - 17:33

Linda En Jan:

Heel veel plezier en n goeie reis!

Groetjes Jan en Linda

• 16 Juni 2009 - 18:35

Ruud En Nel:

Alweer een nieuw avontuur voor de boeg. Spannend!!
    Jeanne, een goede reis en wens je toe dat je weer veel kunt bewerkstelligen daar in dat verre Africa. Een goede tijd.

• 19 Juni 2009 - 14:37

Imke:

Hey moeders! Ben je goed aangekomen? En inmiddels de scholen al bezocht? Ben benieuwd! Veel succes daar! Keifijn je nog vanaf schiphol gehoord te hebben! Tot snel weer :) Ik nog ff aan het werk hier tot half 6 ;-)
    xxxx

• 21 Juni 2009 - 17:03

Rob Anita En De Kids:

Hoi Jeanne
    Fijne reis gehad, hoorde wij, geniet van Kaapstad, we gaan je volgen, o ja, vrijdag leuke reacties gehad op de lamp, het was super verlopen, fijn je nog vanaf schiphol, gehoord te hebben, heel veel succes, houdoe xxxx

• 24 Juni 2009 - 20:15

Marius En Gerrie:

Hoi Jeanne!
    Net terug uit het onvoorstelbaar mooi Noorwegen kunnen we je website weer lezen. Hoe gaat het met je en de kinderen daar? Heb je al veel kunnen doen?Ben heel benieuwt! Jeanne heel veel succes en geniet met volle teugen! Maar dat lukt jou wel :-) Heel veel groetjes van Marius en Gerrie