Wij zijn aangekomen in Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu Wij zijn aangekomen in Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu

Wij zijn aangekomen in Zuid-Afrika.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

09 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal,

Ja ja jullie lezen het goed wij zijn er.Door Imke en Koen naar Dusseldorf gebracht,om 3.45u aangekomen,meteen alle koffers inschecken,ging allemaal prima.Zo hebben we ook een rollator meegenomen,makkelijk om al je handbagage op kwijt te kunnen.En wat nog veel gemakkelijker is je mag overal voor.
Dan vliegen,alles op tijd eerst naar Amsterdam,daarna door naar Kaapstad,waar we om 0.24u aankwamen,voordat we door douane waren en koffers hadden was het alweer 1.30u.
Om 4.00u weer ingescheckt naar Port-Elizabeth waar we om 7.30u aankwamen,in een stomende regen.
Daar stonden Peter en Daphne met filmcamara en fototoestel,helemaal blij.Koffers gepakt door de douane en dan verwelkomt worden door Peter en Daphne SUPER,wat een welkom.Met twee auto's worden we opgehaald.
Toon gaat bij Peter in de auto en ik bij Daphne achter elkaar aan.
Thuisgekomen koffers uitgepakt lekker gedoucht en heerlijk even geslapen,dat was wel nodig na zo een lange reis.
Vanmiddag is het weer prachtig weer hier lekker warm.
We hebben al wat boodschappen gedaan,een telefoonkaart gekocht etc.
Morgen dinsdag gaan we naar Ithemba wij zijn HEEL BENIEUWD.
Voor vanavond lekker thuis eten Peter heeft ons vis beloofd,en wij gaan daarbij een rauwkostsalade maken,dus dat wordt smullen,goed eten wah?
Heel veel groetjes voor allemaal,en HEEL VEEL SUCCES met alles waar jullie mee bezig zijn.

Toon en Jeanne.

• 09 Februari 2009 - 14:30

Paula:

Fijn om te horen dat jullie warm onthaald zijn. En Toon... lukt het een beetje om met Peter en Daphne wat te buurten... gaat het op z'n engels of houd je het op z'n 'langenboms' want misschien kom je dan ook al een heel eind.
    Voor morgen veel succes!!!

Groetjes van Frans, Paula en de kids.

• 09 Februari 2009 - 14:31

Anita:

Geweldig om te horen, dat jullie na een vermoeiende reis goed zijn aangekomen, heel veel succes morgen bij ithemba, groetjes van ons allemaal

• 09 Februari 2009 - 14:44

Nico En Anja Willems:

Hey Toon en Jeanne !
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad en warm zijn onthaald !
    We zijn benieuwd hoe het is op Ithemba.
    Zou alles nog ongeveer zo zijn zoals je het vorig jaar hebt achtergelaten ?
    Groeten van Nico en Anja

• 09 Februari 2009 - 14:47

Anja :

Wauw, jullie zijn er al... fijn!
    En wat spannend morgen, hoe jullie het aan gaan treffen en hoe ze zullen reageren......
    Vandaag is hier hard gewerkt. Raam is verplaatst van de ene naar de andere kamer, andere tussendeur erin en het gat is alweer dichtgemetseld...
    Smakelijk eten voor straks en veel plezier morgen!
    Tot snel, groetjes uut Esteren

• 09 Februari 2009 - 16:48

Toon En Maria Emons :

Wat fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen.Morgen naar Ithemba.Wij wensen jullie veel succes daar.En smakelijk eten. Wel alles opeten. Groetjes Toon en Maria

• 09 Februari 2009 - 17:37

Ruud En Nel:

Opvallend dat je schrijft "thuisgekomen". Dat zegt heel wat. Succes morgen. We zullen jullie blijven volgen.
    Groetjes,
    Ruud en Nel

• 09 Februari 2009 - 19:15

Nico:

Een voorspoedige reis en een warm onthaal is een lekker beging voor jullie. Nou op naar de dag van morgen, benieuwd hoe die zal verlopen. Ik zie al het wordt geen lap-tobben gezien de eerste foto die geplaatst is. Succes morgen en de groeten vanuit St Tunnis

• 09 Februari 2009 - 19:22

De Buufjes.....:

Heee lieve luitjes,

Welkom in Afrika. Heb de hele dag aan jullie gedacht.....wij zeiden steeds tegen elkaar "nu zitten ze in het vliegtuig...en nu zullen ze er wel zijn...etc". Wij hebben ons weer aangemeld en gaan alles volgen. De kliko hebben we al achter het huis gezet...dus onze eerste taak zit er al op !!! En bij jullie ????

Wij horen het allemaal wel....wel veel foto's nemen...da's leuk !!!!

Veeel kusjes en liefs van ons...Fred, Erwin en Kas

• 09 Februari 2009 - 21:28

Ben & Rikie:

Fijn te lezen dat de reis goed is gegaan.
    En nu maar genieten van hetgene je gaat zien en vooral wat je daar gaat "doen"! Succes morgen en we lezen het wel weer.
    Groetjesss.....!!

• 10 Februari 2009 - 07:42

Koen:

Goed om te horen dat jullie goed aangekomen zijn, had ook niet anders verwacht met KLM ;-)Volgend jaar vlieg ik mee hopelijk!! en vliegen we business class IPB!! x

• 10 Februari 2009 - 13:18

Toon En Tonny:

hoi jeanne en toon

fijn dat jullie goed zijn aangekomen

ben erg benieuwd hoe de kinderen reageren,als jullie zien

tot snel
    toon en tonny

• 10 Februari 2009 - 15:27

Willy & Ria Emons:

Hoi Toon en Jeanne.
    Zo te zien en te lezen is alles goed en ook goed aangekomen.
    Gezellig zo'n onthaal zo ver van huis.
    Heeeeeel veeel lol en geniet van het mooie weer hier sneeuwt het dus? Ik ga jullie weer volgen en ben benieuwd naar de foto's .
    Groetjes Willy en Ria

• 10 Februari 2009 - 20:24

Theo En Hanneke Pluk:

geweldig Toon en Jeanne om zo warm ontvangen te worden door Peter en Daphnezodat jullie je thuisvoelen daar.Super Succes morgen en veel werkplezier.

• 11 Februari 2009 - 07:51

Imke:

Tussen het bellen door ff een berichtje naar pa en ma daar in Zuid-afrika ;)
    Benieuwd hoe het gister geweest is op Ithemba!
    Geniet ervan daar! Dikke kus

• 11 Februari 2009 - 08:04

Petra:

jullie nu in afrika en ik weer in nederland....ik doe toch iets niet goed, hahahaha.

geef peter en daphne maar een dikke knuffel.

• 11 Februari 2009 - 12:25

Cor En Hetty:

Hallo Toon en Jeanne Fijn dat de reis goed heeft gegaan. Geniet maar lekker van het thuisgevoel. Heel veel succes bij Ithemba.

Groetjes Cor en Hetty

• 11 Februari 2009 - 19:55

De Straatmannetjes:

Hallo wat fijn dat jullie er zijn ,en dat alles goed is gegaan.
    we zijn heel beniewd hoe is gegaan gisteren bij itemba.
    allemaal super blij om jou weer te zien jeanne.
    Toon en jeanne heel veel plezier en vooral heel veel genieten .
    heel veel groetjes en kusjes van ons.