HEERLIJK, weer bijna klaar voor Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu HEERLIJK, weer bijna klaar voor Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu

HEERLIJK, weer bijna klaar voor Zuid-Afrika.

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

07 Februari 2014 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal,

Ja ja het gaat er weer van komen,zoals de meeste van jullie wel weten 5 weken Zuid-Afrika,Toon en ik hebben er HEEL VEEL zin in.

Vanmorgen krijgt Toon een bericht van Peter uit Zuid-Afrika,of hij water mee wil brengen,want het is erg droog daar.
Zal moeilijk worden om mee te nemen,gaan we dus ook niet proberen.

We zijn druk bezig met pakken,dus voor nu houden we het verhaal kort.
Vanuit Zuid-Afrika zal het schrijven vanzelf meer worden.

Morgenvroeg om 10.30u worden we opgehaald door Anita en pieter,en gaan we richting Schiphol,waar we s'middags om 15.00u de lucht in gaan.
Als alles goed verloopt zullen we op zondag om 11.55u landen op Port Elizabeth te Zuid-Afrika.

Voor nu ALLEMAAL HEEL VEEL groetjes,WELTRUSTEN,en tot vanuit Zuid-Afrika.

Voor ALLEMAAL die ons steunen op wat voor manier dan ook alvast KEIBEDANKT hiervoor.

Groetjes,Liefs.

Toon en Jeanne.

• 07 Februari 2014 - 23:21

Jan & Linda:

Toon en Jeanne, heel veel plezier in Zuid-Afrika. En voor morgen een goede vlucht gewenst. We zullen jullie verhalen weer met veel plezier lezen. Geniet ervan. Tot snel. Liefs Jan & Linda

• 07 Februari 2014 - 23:42

Marian En Nico:

Toon en Jeanne,
    ik heb nog geïnformeerd, ze hadden bij ons op het werk nog een heleboel water over wat je voor niks mee mocht nemen, maar ja....blijft lastig.
    Een hele goede reis toegewenst en een mooie tijd in jullie Zuid-Afrika

Groetjes, Marian en Nico

• 08 Februari 2014 - 00:28

Geert En Anja :

Ja Jeanne en Toon, jullie gaan hopelijk weer een goede reis tegemoet en komen over 5 weken weer met een voldaan gevoel terug.
    Geniet ervan en succes met alles wat jullie je voorgenomen hebben te gaan doen!!

Groetjes vanuit esteren!

• 08 Februari 2014 - 00:53

Ben & Rikie:

Goede reis en heel veel plezier daar maar vooral ook veel SUCCES!!
    We volgen het wel weer door te lezen wat jullie schrijven.

Groetjes, Ben & Rikie

• 08 Februari 2014 - 10:05

Marius En Gerrie:

Jeanne en Toon heeeel veel succes en werkplezier daarginder weer!
    We zijn heel benieuwd wat er nu weer onder de gouden handjes van Toon uitkomt en uit het gouden hart van Jeanne.
    We lezen het wel!
    Goeie reis!
    ToiToiToi!

Hartelijke groeten van ons natte herfstachtig Nederland!

• 08 Februari 2014 - 10:18

Ruud & Nel:

Nou daar gaat 'ie weer!!!
    Op naar daar waar jullie graag verblijven en veel voor de mensen kunnen betekenen.
    Toon en Jeanne, veel succes en vooral veel plezier, ook met de juffie's die jullie straks na komen.
    groetjes uit Landhorst

• 08 Februari 2014 - 12:36

Gerdy:

He Jeanne en Toon/ Vanuit een regen en stormachtig Zwolle , wensen wij jullie een voorspoedige reis toe en een heel warme, productieve en goede tijd in Zuid Afrika en zeker bij Peter en Daphne. Geef ze een dikke knuffel van ons/
    Groetjes, Fre en Gerdy

• 08 Februari 2014 - 16:38

Fred, Erwin En Kas:

Wij dachten dat we de eersten waren die reageren....dus niet !!!!! Maar ja, beter onderaan staan, dan niet reageren. ook van ons een heeeeeele fijne en goede reis. Wij houden hier alles in de gaten, dus geen zorgen. houden jullie daar alles in de gaten ??? Regen had je mee kunnen nemen, want hier hebben we vandaag genoeg gehad !!! Tot snel en welterusten voor zo....liefs van de buufjes XXXXXXXXXXXXXXXX

• 08 Februari 2014 - 17:39

Rudis:

Toon en jeanne!!! Heeeeeel veel plezier!! Geniet ervan!! Geef alle kinderen heel veel dikke knuffels van mij en natuurlijk ook voor Peter en daphne!! Succes!!!! Groetjes rudis!

• 08 Februari 2014 - 23:36

Nico En Anja:

We gaan jullie volgen !!!
    Heel veel succes en vergeet niet te genieten !!!
    Goeie reis en tot horens .....
    Groetjes Nico en Anja

• 10 Februari 2014 - 13:04

Ria En Hans:

goed aangekomen? we volgen jullie, Heeeeeeelllllllllllllllllllll veel werkplezier en geniet er maar van daar in dat lekker warm land hier blijven we noch wel even watertrappelen ,grapje valt wel mee gelukkig geen winter.
    groetjesxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 10 Februari 2014 - 21:42

Pieter En Anita:

Hello-goodbye mooi, toch ook moeilijk, ja, dat zijn nou zussen onder elkaar!!! Jeanne, Toon, we weten waar jullie het allemaal voor doen! Was fijn om jullie weg te brengen, ook fijn te horen dat de reis goed verlopen is,
    wij gaan jullie volgen, toi toi, geniet, succes dikke knuffels

• 11 Februari 2014 - 17:48

Anneke Stultiens:

Benieuwd naar jullie eerste verslag vanuit P.E.
    Geniet ervan en groetjes daar! van Sjaak en Anneke