Lees. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu Lees. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu

Lees.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

26 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Voor meer informatie kies profiel

• 30 Januari 2009 - 11:09

Petra Steenstra:

jambo jambo!!

hier de groetjes uit kenia. wat een leuke foto van jullie.

ik ga jullie volgen.

goede reis en tot mails,
    petra

• 02 Februari 2009 - 09:13

Ben&Rikie:

We hebben ons "aangemeld" en blijven jullie volgen. Goede reis, veel plezier en geniet er samen van!!
    R&B

• 03 Februari 2009 - 06:48

< Gatoma >:

Good looking couple .
    Mooi hoedje voor de zon .
    Overal en hamer missing ?
    Wij voligen jullie en veel pluzier .

• 03 Februari 2009 - 16:29

Hoi Toon en Jeanne!
    Wij wensen jullie een onvergetelijke maand toe! Het wordt vast weer genieten en nu lekker met zijn tweetjes de ervaring delen.Heerlijk om zo bezig te zijn en de kinderen gelukkig te zien.Het sponsergeld wordt goed besteed dat weet ik zeker!Een hele goede reis!
    Jullie staan al bij de favorieten opgeslagen!
    ;-)Tot ziens!Marius en Gerrie

• 03 Februari 2009 - 18:48

Cor En RIA:

Leuk reisprofiel,wij wensen jullie een hele goede reis,veel plezier ,en ben natuurlijk ook benieuwd hoe het er allemaal nog bijstaat.groetjes en ik zie je nog doeiiiixxxxx

• 04 Februari 2009 - 12:20

Nico En Anja:

We gaan jullie volgen !
    En het sponsorgeld zal zeker goed besteed worden!
    Dat is jullie wel toevertrouwd. Fijn dat jullie nu samen gaan. Lijkt ons toch leuker dan alleen. Of niet Jeanne ?
    Groeten van Nico en Anja.

• 06 Februari 2009 - 08:01

Willy & Ria:

hoi Jeanne en Toon
    Hartstikke geweldig dat jullie dit gaan ondernemen want dat is het een hele onderneming.
    Wij volgen jullie en zijn ontzettend benieuwd hoe het er allemaal bij staat. groetjes Willy en Ria

• 06 Februari 2009 - 08:25

Henk En Ria:

hoi
    leuk dat jullie dit doen .een goede reis en veel plezier.
    groeten
    henk en ria uit wanroy

• 06 Februari 2009 - 13:45

Andre En Anja:

Hoi Toon en Jeanne,

Geniet ervan en we zullen jullie volgen

groeten Andre en Anja

• 07 Februari 2009 - 19:22

Thomas:

Haaaaai :),

Ik heb je kaartje net op tafel gevonden, kei gaaf! ik had nog wel op de kalender gezet dat ik nog even wou bellen, maar ik had het heel druk vandaag sorry! Leuke foto trouwens, haha. heel veel plezier daar en maak er wat moois van.

groetjes,
    fam Toonen.
    PS we blijven jullie volgen! :)

• 08 Februari 2009 - 10:21

Frans En Paula:

Als ik dit schrijf zitten jullie volgens mij al in de lucht richting Zuid Afrika. We waren te laat met een telefoontje om jullie succes te wensen maar misschien hebben jullie ons smsje wel ontvangen. Vanuit Haghorst wensen we jullie veel succes en geniet ervan. We zullen jullie verhalen op de voet volgen.

• 09 Februari 2009 - 07:44

Hallo Jeanne en Toon!
    Hoe gaat het daar?Hoe trof je het aan Jeanne? Was dat wat je had opgebouwd nog goed? Waren de dossiers bijgehouden? Hadden de kinderen de armbandjes nog om? Liep het warme water nog? Ik ben heel benieuwt!Heel veel succes samen!
    Groetjes Marius en Gerrie

• 09 Februari 2009 - 07:53

benieuwd! Hahaha foutje.
    Ik was te snel:-(

• 17 Februari 2014 - 11:55

Marga:

Hallo Jeanne en Toon.
    Ik ben even op de site aan het rond kijken geweest. Wat fantastische allemaal zeg.
    Er zijn geen woorden voor.
    Als Marieke dit ziet dan zal ze meteen willen vertrekken. Maar helaas dat gaat nu nog niet. Eerst haar studie en dan gaan met die banaan.
    Ik wens jullie samen nog goede zaken daar en heel veel plezier.
    Groetjes Marga