Bijna klaar voor vertrek naar Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek naar Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek naar Zuid-Afrika.

Door: toon en jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

10 Februari 2020 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Lieve Allemaal,

Zoals de meesten van jullie weten vertrekken Toon en ik morgen weer naar Zuid-Afrika, Port-Elizabeth.

Toon en ik zijn er weer bijna klaar voor,vanmiddag nog wat laatste boodschappen, bezoekjes,vanavond nog even naar het sporten,koffer pakken,rollator staat al klaar...........

Morgenvroeg om 9.00u brengt Freddie ons naar de trein,waarmee we naar Schiphol gaan.
In de middag wanneer alles volgens schema verloopt gaan we om 16.05u de lucht in richting Heatrow,daarna Johannesburg,en als laatste een binnenlandsevlucht naar Port-Elizabeth,waar we woendag om 12.50u landen.

Net als altijd is het elk jaar weer een verassing wat we met z'n allen kunnen betekenen,doen voor vele in Port-Elizabeth.
We gaan het zien,beleven,wij hebben er weer HEEL VEEL ZIN in.

Lieve sponsors allemaal,die op wat voor manier dan ook een bijdrage hebben geleverd DANKJULLIEWEL ALLEMAAL.
Toon komt net binnen lopen met een nieuwe handzaag voor Zuid-Afrika,Dankjulliewel Pieter,Johan en Wiljan van Driel,SUPER.

We houden jullie op de hoogte.....................Volgend verslag vanuit Zuid-Afrika.

Lieve Groeten,

Toon en Jeanne.

• 10 Februari 2020 - 17:08

Rikie:

Goede reis, veel plezier en we lezen wel weer wat jullie allemaal gedaan hebben. De groetjes aan Peter en Daphne. Ben en Rikie

• 10 Februari 2020 - 17:10

Hilda:

Hallo Jeanne en Toon,

Ik wens jullie een fijne, veilige reis en ik zie jullie morgen hier in het zonnige Zuid-Afrika.

Liefs,
    Hilda.

• 10 Februari 2020 - 17:46

Geert En Anja:

Hey Toon en Jeanne,
    Goede reis en nuttige tijd weer samen in Zuid-Afrika!!
    Werk ze en geniet ervan!!

• 10 Februari 2020 - 17:59

Nico En Anja:

Een hele goeie reis.....Toon en Jeanne !
    We gaan jullie weer volgen.. En lezen met veel plezier jullie drukke bezigheden in Zuid Afrika ! Liefs van ons

• 10 Februari 2020 - 18:59

Diny Van Aar:

Hoi Toon en Jeanne een hele goeie reis.HOPELIJK GEEN VERTRAGING.

• 10 Februari 2020 - 21:31

Fred, Erwin En Kas:

Lieve Toon en Jeanne,

ook wij wensen jullie een hele leuke en fijne reis. Wij zorgen dat hier alles in orde blijft.....en uiteraard dat jullie morgen op tijd bij de trein zijn !!!!!!!

Doei doei...tot morgen XXXX

• 11 Februari 2020 - 15:41

Gerrie:

Hoi Jeanne en Toon, een hele goeie reis gewenst en een fijn verblijf in Zuid Afrika en
    ook nog genieten van het mooie weer, groetjes!!!

• 12 Februari 2020 - 13:49

Anneke Stultiens:

Welkom in Zuid Afrika en heel veel plezier!!
    Groetjes van Sjaak en mij!

• 12 Februari 2020 - 16:02

Marius En Gerrie:

Hey Jeanne en Toon,

Ik zie dat mijn bericht niet is aangekomen...Dus alsnog heel veel genieten van de warmte van de zon en de lieve mensen om je heen!
    Jullie zullen je vast niet vervelen! :-)

Liefs van Marius en mij

• 18 Februari 2020 - 12:29

Anita En Rik:

Hey zus en Toon, de wind stond dus goed

• 18 Februari 2020 - 12:38

Anita En Rik:

Reactie niet aangekomen, geniet en jullie helpende Handen komen weer goed van pas daar, Succes!
    Groet dikke kus

• 18 Februari 2020 - 12:41

Anita En Rik:

Van een van de big five(six) ha ha.