Heel goed aangekomen in P.E. te Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu Heel goed aangekomen in P.E. te Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu

Heel goed aangekomen in P.E. te Zuid-Afrika.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

29 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal,
Ja ja we zijn er,HEEL GOED aangekomen in Port-Elizabeth te Zuid-Afrika.
S'morgens om 9.45u kwam Roy bij ons om ons naar Schiphol te brengen kei fijn.
Voordat we gingen komt Carla (de moeder van Janske) nog even wat afgeven wat wij aan haar dochter Janske kunnen geven. Die al enkele maanden in hetzelfde huis woont waar wij ook heen gaan.
En dan zijn we zover,via de Kampweg waar we nog even een dikke kaars aansteken gaan we richting Schiphol.
We komen op Schiphol en zien dat we vanaf 12.00u kunnen inschecken,het is nu 11.40u,dan eerst naar Schiphol-Oost waar onze Koen aan het werk is.
He daar is een koffie barretje de Wings,kom daar gaan we even wat drinken ,en Koen berichten dat we er zijn okay.
Roy Koen Toon en ik hebben hier gezellig zitten lunchen, om 13.00u moest Koen weer gaan,afscheid genomen en weer terug naar Schiphol.
13.00u de tijd dat ons Imke flink zit te blokken in Utrecht,Succes Imke,jammer dat je er niet bij kon zijn.Dan zet Roy ons voor de deur af,Roy kei bedankt voor het brengen.
Om 15.30u vliegen we naar Cairo,hele mooie vlucht gehad.
Van Cairo door naar Johannesburg.
Vrijdagmorgen om 11.10u vliegen we door naar Port-Elizabeth onze eindbestemming waar we de volgende 6 weken zullen verblijven.
De hele reis heeft prima verlopen.
Om 12.50u landen we op Port-Elizabeth waar Daphne al staat te wachten.Koffers komen snel door,dan dat warme welkom ,en meteen met de
auto naar Willetstreet.
Wat staat daar toch aan de straat,lachen,staat Janske daar met een groen feesthoedje op, en een grote Afrikaanse vlag te zwaaien.
PRACHTIG om te zien,en wat een mooi welkom SUPER Janske.Foto volgt een
volgende keer.
Even die koffers naar binnen,en dan lekker thee drinken buiten in de tuin,wat een weertje zeg HEERLIJK.
In de auto 27,5 graden,heerlijk temperatuurtje.
Hier hebben we n hele tijd gezeten,en over van alles zitten praten.
Om 19.30u met z'n tienen aan tafel,een HEERLIJKE ,deze keer Daphne Morkel maaltijd gegeten.
Het voelde weer meteen als thuis zijn
Ook is er al gesproken over het werken van volgende week.
Janske geeft aan dat er voor Toon op Tamsanqa verschillende karweitjes zijn.Peter en Daphne hebben een lijstje.
We weten nu al zeker dat we ons niet gaan vervelen,hoe en wat,we houden jullie op de hoogte hiervan okay.
Ruud alles getypt op de laptop van vorig jaar,die we van jouw hebben gekregen.Deze is nog in ZEER GOEDE staat.KEI BEDANKT nog.
Geert PROFICIAT vandaag jouw grote dag,GENIET er met z'n allen van.
Allemaal HEEL VEEL groetjes,SUCCES met alles waar jullie mee bezig zijn.
Tot de volgende keer.
Liefs, Toon en Jeanne.

• 29 Januari 2011 - 10:09

Nico En Anja:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat de reis met `rollator `goed verlopen is.
    Geniet ervan, maar daar twijfelen wij geen seconde aan, dat jullie dat niet zullen doen......
    Groeten Nico en Anja

• 29 Januari 2011 - 10:21

Marius En Gerrie:

Hallo Jeanne en Toon,

Fijn dat de reis weer goed is verlopen. De operatie van Marius is ook goed verlopen. Nu hem even een paar weken verwennen tot hij weer alles kan. Komt helemaal goed!
    Leuk dat jullie er zondag achter kwamen dat Janske de vriendin van Anika is. Wat is de wereld klein..
    Stuur een beetje zonnewarmte hierheen..We velangen ook naar de zon en de zomer en vakantie..
    Veel succes weer!
    Liefs Marius en Gerrie

• 29 Januari 2011 - 16:41

Toon En Tonny:

fijn dat jullie goed zijn aan gekomen
    en geniet van de dagen
    groetjes toon en tonny

• 30 Januari 2011 - 13:09

Erwin, Kas En Fred:

Lieve luitjes,

Heerlijk zo genieten in Afrika. Heeel veel plezier en succes met alle klussen, en andere taken. Wij blijven jullie volgen hoor !!! Ook laten wij wel weten hoe het hier is.....min 3 graden....koud en kil. Verder alles oke !!!

Heeeel veeeel liefs van ons

• 30 Januari 2011 - 13:40

Hoi Jeanne en Toon,

Dit klinkt allemaal weer super goed! Gezellig en gastvrij, jullie gaan daar weer een geweldige tijd beleven.
    Mooi hoor dat je daar weer samen kunt zijn en weer zo veel goed werk kunt verrichten.
    Ik wens jullie allebei heel erg veel succes en plezier, lekker samen aan de slag morgen met Janske en doe al die lieve kinderen de hartelijke groeten ( en kijk of ze hun schoentjes mooi hebben gepoetst!! Ha Ha )

Lieve groeten van Sjaak en Anneke uit een erg fris, bevroren Heesch

• 30 Januari 2011 - 13:40

Hoi Jeanne en Toon,

Lieve groeten van Sjaak en Anneke uit een erg fris, bevroren Heesch

• 30 Januari 2011 - 13:47

Hoi Toon en Jeanne,

Wat er is gebeurd weet ik niet maar het duurde heel erg lang voor mijn (vorige ) reactie werd geplaatst,ik dacht dat er niets gebeurde en drukt dus nogmaals op "reactie plaatsen"en kijk het bericht staat er nu wel 30 keer op of zo!
    Sorry, ik probeer het te knippen en dan te verwijderen maar dat gaat niet.

Hopelijk gaat het nu beter!

Groetjes van Anneke

• 30 Januari 2011 - 14:28

Koen:

Pap en mam, geniet ervan! Groetjes daar!!
    Vet soen

• 30 Januari 2011 - 15:43

Willy:

Fijn dat jullie weer goed zijn aangekomen,succes met de werkzaamheden die jullie daar verrichten.

• 31 Januari 2011 - 09:51

Toon En Maria Emons:

Fijn dat de reis goed verlopen is. En dat het weer daar goed is. Wat dat betreft kun je inderdaad beter daar zitten als hier in het koude nederland. Ze zullen daar wel blij zijn dat jullie er weer zijn. Ik lees dat jullie van alles al weer door genomen hebben voor de aankomende week. Dus jullie kunnen weer aan de slag. Wij wensen jullie daar een fijne vacantie. En veel werk plezier.

• 31 Januari 2011 - 11:47

De Straatmannetjes:

fijn dat de reis goed verlopen is ,en fijn dat jullie weer goed zijn aange komen.
    Nu heel veel genieten.
    heel veel groetjes van Geert Dionne Geertje Youp en Maud xxx

• 31 Januari 2011 - 17:25

Ria Hans:

hallo daar alles goed gegaan zo te lezen heel fijn voor jullie,
    nou hier is alles oké druk weekend achter de rug maar daar doen we het voor geeeeezellllllliiiiiieeee.
    verder gaan we jullie natuuuuuuuuuuuurlijk volgen, en wel goed doorwerken en niet te veel van de zon genieten dat kunnen wij ook niet,het is hier brrrrrrrrrrrrrrrrr koud,
    jullie weten het weer tot het volgende bericht groetjes en knuffels van ons.

• 01 Februari 2011 - 11:23

Anita:

Hallo Toon en Jeanne
    Allereerst van Harte gefeliciteerd met Jullie 31 jarige trouwdag, fijn te horen dat jullie een goeie reis hebben gehad, en zo warm ontvangen worden. Geweldig! Ga lekker genieten, zeker van het lekkere weer, hier koud. Succes, met alles! Verder alles goed, op de hei. Heel veel groetjes dikke xxx Anita

• 01 Februari 2011 - 12:40

De Buurtjes:

Hallo buurtjes,

Wat fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad, en dat lekkere warme weer.......HEERLIJK! dat is hier wel anders! haha!
    Maar geniet er weer met volle teugen van en wij weten zeker dat jullie weer een hoop goede dingen gaan doen daar, de buurt is trots op jullie!!
    We gaan jullie weer volgen en zoals de rest van de buurt houden ook wij een oogje in het zeil. enne......neem die zon mee naar Mill als jullie terug komen? haha!

Liefs,
    Edwin, Kara, Renske en Esmee

• 01 Februari 2011 - 19:50

Cor En Ria:

He van Harte Gefeliciteerd met jullie trouwdag,mooi dat alles naar wens gaatHet is hier koud maar dat wisten jullie al.verder hier alles z,n gangetje
    En we blijven jullie volgen .Leuk om mee te genieten .Groetjes en een dikke knuf van ons.cor en ria