Wij zijn er weer bijna klaar voor Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu Wij zijn er weer bijna klaar voor Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu

Wij zijn er weer bijna klaar voor Zuid-Afrika.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

24 Januari 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Ja daar zijn we weer,bijna klaar voor vertrek wederom naar Port-Elizabeth te Zuid-Afrika.
A.s donderdag 27 januari is het weer zover,om 15.00u gaan we vliegen vanaf Schiphol.

Wanneer onze Imke druk bezig is met haar grote tentamen in Utrecht (HEEL VEEL SUCCES Imke,en onze Koen ergens op Schiphol heel druk zal zijn (ff koffie Koen??)ook voor jouw Koen HEEL VEEL SUCCES.

Roy komt ons ophalen en brengt ons naar Schiphol,KEI FIJN Roy alvast BEDANKT.

Ook deze keer gaat er weer een rollator mee,dank aan Bianca.

Als het goed is komen Toon en ik Vrijdag 28 januari om 12.50u aan op de luchthaven van Port-Elizabeth te Zuid-Afrika.
Van daaruit gaan we natuurlijk naar de Fam.Morkel (Peter en Daphne),waar we de komende tijd zullen verblijven.
Van hieruit gaan we weer kijken waar we ons steentje bij kunnen dragen.
We weten nu al ZEKER dat er HEEL VEEL te doen zal zijn.
Wat we gaan doen zullen we ter plekke gaan beslissen,zien wat er het meest hard nodig is,komt helemaal goed,Toon en ik hebben er HEEL VEEL ZIN IN.

Langs deze weg willen wij onze sponsors graag HEEL VEEL DANK zeggen.
Dankzij jullie kunnen we weer VEEL gaan doen,en betekenen voor de kinderen van Ithemba,Tamsanqa en Lelethu te Port-Elizabeth.Nogmaals DANKJULLIEWEL.

Het volgende verslag zal vanuit Zuid-Afrika komen.
Allemaal HEEL VEEL groeten,SUCCES waar iedereen mee bezig is,tot ziens.
Liefs,

Toon en Jeanne.

• 24 Januari 2011 - 22:43

Ben & Rikie:

Alvast veel plezier met het inpakken, een goede reis en ook voor jullie VEEL SUCCES, dan is het plezier er vanzelf! B&R

• 24 Januari 2011 - 22:46

Pleun:

Gaan jullie weer lekker naar het zuiden wanneer de vorst dit weekend er weer aan zit te komen, verstandig!! Ik wens jullie heel veel plezier en succes, dit zal vast lukken!! Doe ze de groeten van mij.

Liefs

• 25 Januari 2011 - 07:08

Jan&Linda:

Nog even de laatste spulletjes pakken en er dan weer fijn tegenaan. Heel veel plezier daar in Zuid-Afrika. We horen jullie wel weer. Groetjes ons

• 25 Januari 2011 - 07:42

Marius En Gerrie:

Jeanne en Toon,

Heel veel succes, plezier,geluk en genieten in Afrika! Wij hebben van de zomer met jullie reunie ervaren hoe liefdevol en hartelijk het is bij Peter, Daphne en Tia. Al die vrijwilligers die vol lof waren over Peter,Dahpne en Tia en het werk. Fijn dat jullie vanalles mogen en kunnen doen! Geweldig!
    Doen jullie ze de hartelijke groeten van ons? liefs Marius en Gerrie

• 25 Januari 2011 - 07:56

Nico En Anja:

Toon en Jeanne
    Heel veel plezier en succes in Zuid-Afrika !
    Geniet ervan want voor je het weet zijn jullie weer terug in Mill.
    We volgen jullie op de voet.....
    Groet Nico en Anja.

• 25 Januari 2011 - 07:56

Nico En Anja:

Toon en Jeanne
    Heel veel plezier en succes in Zuid-Afrika !
    Geniet ervan want voor je het weet zijn jullie weer terug in Mill.
    We volgen jullie op de voet.....
    Groet Nico en Anja.

• 25 Januari 2011 - 16:44

Geert, Anja En Kids:

Daar gáán ze weer!!
    Met héél veel enthoussiastme en voldoende energie gaan jullie het avondtuur weer aan. Moge het nèt zo mooi en goed worden, als kandere keren, zodat jullie straks weer een voldaan gevoel aan over houden!!
    Veel succes en plezier daar!!
    Groetejzzzz

• 26 Januari 2011 - 18:15

Vanuit Sint Tunnis:

Toon en Jeanne,
    Goede reis gwenst en een leuke tijd in jullie tweede thuisland. Over 6 weken zijn er ongetwijfeld weer allerlei mensen blij omdat er diverse klusjes gedaan zijn. Succes ermee en geniet ervan.
    Groetjes.

• 26 Januari 2011 - 22:05

Fred, Erwin En Kas:

Lieve buufjes,

Heeeeel veeel succes en plezier toegewens. Wij zullen jullie missen...maar zoals jullie weten zijn wij ook heel trots op wat jullie elk jaar maar weer gaan doen daar in Afrika. Wij houden julie (en het huis) in de gaten en genieten van jullie verhalen. Veeeel liefs van ons

• 28 Januari 2011 - 09:06

Imke:

Hola!! Nog 2 uurtjes high in the sky en dan fasten your seatbealts and prepare for landing! Hopelijk weer een goede vlucht gehad. Succes daar weer met het laten wapperen van die kuppie handjes, geniet ze en heel veel groeten aan de fam daar!
    Dikke kus ennuh... ik sta weer aangemeld hoor ;-)

• 28 Januari 2011 - 18:24

Imke Nog Een Keer:

Veel groeten van Patrick uit nijmegen ;-) Hij vond het zo "gezellig" dat ik nog een keer terug mag komen over paar weken...gaatje vullen :( :(
    Fijne eerste avond daar!! Hvj

• 28 Januari 2011 - 18:54

Anneke Stultiens:

Ha die Jeanne en Toon,

Heb ik jullie weblog toch nog gevonden....de aanhouder wint!
    Hopelijk hebben jullie een hele gode reis achter de rug! Ik heb vaak aan jullie gedacht en zag al weer voor me hoe jullie hartelijk verwelkomd zijn op het vliegveld van PE.
    Jullie eerste overheerlijke Morkel-maaltijd zit er waarschijnlijk alweer op incliesief het Daphne-toetje en voorlopig zijn jullie niet uitgepraat.
    Nogmaals vanuit Nederland een ontzettend mooie, gezellige tijd gewenst waarin jullie weer veel mensen blij zullen gaan maken.
    De goeten daar en geniet ervan ( hoef ik eigenlijk niet te zeggen....)

Liefs van Sjaak en Anneke

• 28 Januari 2011 - 19:30

Koos En Trudy Peters:

Heel veel succes daar in Zuid Afrika.

Groeten.