Het is weer bijna zover,4e reis Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu Het is weer bijna zover,4e reis Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu

Het is weer bijna zover,4e reis Zuid-Afrika.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

25 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Beste ALLEMAAL,

Ja ja het is weer bijna zover.
A.s. donderdag 28 januari vertrekken Toon en ik weer naar Port-Elizabeth in Zuid-Afrika.
Ook nu weer gaan we de lokale bevolking daar helpen.Niet alleen Ithemba,maar zo ook Lelethu en de voedselbank,waar ik in juni 2009 al werkzaam ben geweest.

Lelethu is een opvangtehuis voor weeskindjes,en ligt midden in een wijk in Port-Elizabeth.

De voedselbank ligt midden in de township van Kleinskool,ook in Port-Elizabeth.
Ithemba is voor de meeste wel bekend,ook nu gaan we weer naar Ithemba,kijken wat we kunnen betekenen,en doen.

Toon en ik zijn druk bezig met de voorbereidingen,net even een stukje tekst weggebracht voor de Koerier,omdat toch heel veel mensen vragen naar het rekeningnummer.

Dan nog even enkele dozen met shirtjes van WLM uitzoeken,van wat we mee kunnen nemen.
Mooie felle kleurtjes,allerlei maten,de eerste zending gaat voor een groot deel mee.Ja want we mogen 30 kilo per persoon meenemen.
Het is daar mid zomer dus dunne kleren mee,weinig kilo's voor ons.
Zo ook nog een rollator mee voor een inrichting in Port-Elizabeth waar ze HEEL BLIJ mee zullen zijn.

Dan de papieren bij elkaar,het koffer pakken,en klaar voor vertrek.

Voor iedereen Heel veel groetjes,
SUCCES met alles waar jullie mee bezig zijn.
Het volgende verslag zal vanuit Port-Elizabeth zijn,bij Peter en Daphne in Willetstreet.

Groetjes, Toon en Jeanne.

• 25 Januari 2010 - 16:54

Marius En Gerrie:

Nou Toon en Jeanne,
    Wederom heel veel succes,plezier en geluk!
    we horen en zien wel hoe alles gaat!
    Een hele goeie reis!

Groetjes Marius en Gerrie

• 25 Januari 2010 - 21:36

Chantal Pluymen:

Ha Toon en Jeanne,

Super dat jullie er weer naar toe gaan!!! Ik ben wederom jaloers ;).
    Heel veel succes en geniet ervan. Geef een hele dikke knuffel aan alle kids van Ithemba en natuurlijk hele hartelijke groeten aan Maureen, Peter en Daphne!!!

Veel plezier gewenst,
    Liefs Chantal

• 27 Januari 2010 - 13:51

Wies Wullms:

Hallo Jeanne en Toon,

Voor morgen een hele goede vlucht gewenst.
    Heel veel plezier en geluk gewenst. Ik zal jullie volgen.

Groetjes

• 27 Januari 2010 - 14:45

Koen:

Nou pa en ma, wederom veel succes en plezier!! Dit keer weet ik exact waar jullie naartoegaan, waar jullie slapen en eten, helemaal super!! Ben wel een beetje jaloers hoor!!! Ik spreek jullie vanavond waarsch nog :-D

Alvast n goeie reis, groetjes aan Peter en Daphne! Ek sal soet wees, jullie gaan ook soet wees ne?! Een vet soen en druk! Haha!!
    X

• 28 Januari 2010 - 08:21

Cor En Hetty:

Toon en Jeanne,

Een goede reis en heel veel succes en plezier.
    Wij blijven jullie volgen.

Groetjes Cor en Hetty

• 28 Januari 2010 - 19:55

Cor ,ria:

He heb je mailtje vanmorgen gelezen,wij wensen jullie een hele fijne vacantie en een goede reis,geniet er maar lekker van ,groetjes en een dikke knuf.doei

• 31 Januari 2010 - 17:01

Fred En Erwin:

Lieve buufjes,

Ik heb het bericht gevonden hoor !!! Maar ik kreeg het niet automatisch op mijn hotmail !!!! Ik wilde mijzelf aanmelden....maar dat kon natuurlijk niet want ik ben al aangemeld bij jullie site.....dus begrijp ik niet waarom ik geen automatische mail kreeg...maar ja.

Erwin is (nadat jullie geweest zijn) nog zieker geworden...kon bijna niet...maar was toch wel zo. Donter is geweest...antibiotica...en heeeeeel veeel rust.

Zijn jullie goed aangekomen ???? Lekker warm daar ??? Hier is inmiddels alweer een heel dik pak sneeuw gevallen....dus jullie zijn op tijd weg !!

Heeeeeeel veeel plezier en tot jullie volgende mail, hoop ik......doeoeoeoeg
    Veeeel liefs van ons

• 01 Februari 2010 - 08:25

Toon En Maria Emons:

Toon en Jeanne van harte gefeliciteerd met jullie 30 jaar huwelijk. Geniet er maar jeker van. Succes daar en veel plezier We horen en zien wel hoe het daar gaat Groetjes van Toon en Maria

• 01 Februari 2010 - 09:09

Anita:

Hallo Toon en Jeanne
    Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie 30 jarig huwelijk! Goeie reis gehad, hoorde ik. Jullie zijn op tijd weg, weer 'n pak sneeuw gevallen, wens jullie heel veel plezier, en geluk met 'jullie' kids, verwen ze maar lekker! Groetjes en kusjes
    Anita Rob Mike en Cliff

• 01 Februari 2010 - 10:54

Nico En Anja:

Wanneer komt het eerste verslag van jullie ?
    Ik kijk een paar keer per dag op internet !
    We zijn erg benieuwd !
    Groeten van Nico en Anja.
    P.S. Er is hier weer veel sneuuw gevallen. Wat het weer betreft mis je helemaal niks......