2008/2018 morgen is het zover Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu 2008/2018 morgen is het zover Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu

2008/2018 morgen is het zover Zuid-Afrika.

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

23 April 2018 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal,

Zoals de meesten van jullie wel weten gaan Toon en ik morgen weer richting Zuid-Afrika.

Nel, de rollator staat gepoetst en wel klaar om mee die kant op te gaan.Nog wat laatste dingen doen,koffer pakken,papieren bij elkaar,een laatste was draaien.etc etc.

Onze lieve buuf Freddy brengt ons naar de trein,van daaruit gaan we richting Schiphol,waar we samen met Imke en Koen nog Gezellig even wat eten.
waarna we om 19.30u vliegen van Schiphol/Heatrow/Kaapstad/en hopen op woensdag om 12.45u te landen op Port-Elizabeth.

Vanaf hier is t nog n half uur met de auto naar de Willetstreet,waar de komende drie weken ons thuis is.

Vanaf hier zullen we jullie weer op de hoogte houden,net als de afgelopen jaren.

Voor iedereen die vakantie heeft,GENIET jullie vakantie.
Voor alle jarigen Van Harte Gefeliciteerd,GENIET jullie verjaardag.

Tot de volgende keer vanuit Zuid-Afrika.

Lieve groeten,

Toon en Jeanne.

• 23 April 2018 - 23:29

Stefanie Van De Pas:

goede reis, dikke knuffel voor allemaal daar, en heel veel plezier!!

• 24 April 2018 - 08:33

Hilda:

Lieve Toon en Jeanne,

Een héle fijne-veilige reis en tot vrijdag!!

Liefs,Hilda.

• 24 April 2018 - 11:51

Nico En Anja:

Toon en Jeanne..
    Een hele goede vliegreis en veel werkplezier in Zuid Afrika !
    We gaan jullie weer volgen..

• 24 April 2018 - 17:22

Ria :

Jeanne en toon !!
    Hele goeie reis! Veel plezier.
    Groetjes van ons we gaan jullie volgen.

• 24 April 2018 - 20:32

Ria:

jEANE TOON goede reis en geniet van jullie werkvakantie XXX

• 25 April 2018 - 06:44

Samantha:

Heel veel plezier!!! Ik ga jullie weer volgen :)

• 25 April 2018 - 19:55

Mari:

Toon en Jeanne,
    Goede reis en een heel fijne vakantie gewenst.
    Groetjes Mari en Mieke

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Beste Allemaal,

Hallo even voorstellen, ben Jeanne van Kuppeveld-Straatman en woon in Mill.

hebben van het opgehaalde sponsorgeld.

Heel veel groetjes,
Toon en Jeanne.