5 Februari 2017 weer klaar voor Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu 5 Februari 2017 weer klaar voor Zuid-Afrika. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeanne Kuppeveld - WaarBenJij.nu

5 Februari 2017 weer klaar voor Zuid-Afrika.

Door: Toon en Jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

04 Februari 2017 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal,

Nog even de koffers pakken,zodat we morgen richting Zuid-Afrika kunnen vliegen.

Om 10.30u worden we opgehaald door Grad en Rikie die ons naar Dusseldorf brengen.

Waar we om 15.10u onze reis gaan beginnen richting Port-Elizabeth Zuid-Afrika.Als alles goed verloopt landen we maandag om 11.45u te Port-Elizabeth Zuid-Afrika.

Peter en Daphne zullen ons ophalen,waarna we naar Willetstreet gaan,hier zullen we 4 weken gaan verblijven net als voorgaande jaren.

Deze reis gaat de 7e rollator mee,kijken wie we hier weer gelukkig en mobieler mee kunnen maken,we gaan het zien en houden jullie natuurlijk op de hoogte,vanuit Zuid-Afrika.

Langs deze weg willen we meteen iedereen HEEL VEEL DANK zeggen voor de sponseringen op wat voor manier dan ook,SUPER Dankjulliewel Allemaal.

Voor allemaal SUCCES waar iedereen mee bezig is,en Beterschap voor de zieken.

Lieve groet,

Toon en Jeanne.

• 04 Februari 2017 - 23:55

Geert En Anja:

Hoi Toon en Jeanne,

We wensen jullie weer een GOEDE REIS.
    Verder SUCCES gewenst met alles wat jullie daar gaan beleven, en waar jullie weer je handen bij uit de mouw gaan steken!!

Groetjes uut Esteren!!

• 04 Februari 2017 - 23:59

Mariska En Charlotte:

Lieve Toon en Jeanne,
    Wat 'n fantastisch vooruitzicht! Wij wensen jullie 'n goede reis en daarna natuurlijk ontzettend veel plezier! We gaan jullie zeker volgen om opnieuw mee te mogen genieten van jullie mooie belevenissen daar. Dikke kus van ons.

• 05 Februari 2017 - 06:08

Petra:

wow heerlijk weer naar de warmte van zuid aftika, niet alleen qua temperatuur maar ook qua lieve mensen!! dat wordt 4 weken genieten bij peter & dafne. dikke knuffel van faris & mouna en de groetjes van petra & cooper

• 05 Februari 2017 - 08:25

Ben En Rikie:

Toon en Jeanne

Hele goeie reis, succes met al jullie mooie en goede dingen die jullie daar elke keer weer doen.
    Wij gaan jullie natuurlijk ook weer volgen deze 4 weken.
    Groetjes aan Peter en Daphne van ons,en een dikke kus.

• 05 Februari 2017 - 08:38

Gerdy:

Lieve Toon en Jeanne
    Hierbij wil ik jullie heel veel plezier toewensen in PE . Geniet van het weer , de lieve mensen en van de vele dingen die jullie weer zullen zien,meemaken en doen. Geef Peter en Daphne een dikke knuffel van mij. en ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen. groetjes, Gerdy

• 05 Februari 2017 - 08:46

Hilda:

Hallo Toon en Jeanne,

Vanuit de polder wens ik jullie ook nu weer een goede en veilige reis naar P.E.
    Natuurlijk ga ik jullie blog weer volgen en meegenieten van de dingen die jullie daar gaan doen.
    Geef alle bekenden daar een big hug van mij;) Speciaal de kinderen van Lelethu!

Groetjes,
    Hilda.

• 05 Februari 2017 - 11:43

Ria Van Bakel:

Lieve Buurtjes wij wensen jullie veel plezier met je reis pas goed op je zelf veel liefs vanuit Benicassim van Ria Hans Nico en Rieky

• 05 Februari 2017 - 14:26

Fred, Kas En Erwin Van Dooren:

Lieve buurtjes,

Heel veel plezier daar in het verre Afrika. Wij gaan jullie volgen met jullie avonturen. Wij zullen onze avonturen van de Uilweg ook aanjullie doorgeven........zullen wel minder spannend zijn maar het gaat om het idee !!!! Veel liefs van ons XXXXX

• 05 Februari 2017 - 18:15

Rudis:

Heeel veel plezier toon en jeanne!!! Geniet van jullie tijd daar!! Geef iedereen dikke knuffels!!

• 06 Februari 2017 - 12:34

Marius En Gerrie:

Jeanne en Toon

Ook wij wensen jullie supermooie en succesvolle weken toe met de warme, lieve mensen om jullie heen en ook de lekker warme temperatuur! Geniet ze!

Liefs Marius en Gerrie

• 09 Februari 2017 - 12:27

Maria Emons:

Toon en Jeanne hoe is het bij jullie? Heb je al wat kunnen doen? Wij wensen julilie heel veel succes daar en heel veel plezier . Gr Toon en Maria. Oja Jeanne ik heb vanmorgen al weer lekker gezwommen.

• 09 Februari 2017 - 23:22

Cor En Ria :

Hè toon en jeanne wij gaan jullie zeker volgen!!
    Geniet van deze mooie tijd daar!!het is hier heel koud brbrbr
    Groetjes en een dikke knuffel van ons.tot horens

• 09 Februari 2017 - 23:29

Mari & Mieke:

Hoi Toon en Jeanne

Heel veel succes daar in het warme land maak er een paar mooie weken van en klus er maar op los

Groetjes Mari & Mieke

• 11 Februari 2017 - 23:05

Antoinette, Zusje Van Ria Van Hans:

Hoi Jeanne en Toon.
    wat geweldig is dat toch wat jullie doen, ik heb ooit gezegd dat ik me daar graag bij aan sluit, maar zoals je weet hadden wij nog wat te doen.
    nu is alles achter de rug, dus zodra jullie terug zijn neem ik contact met jullie op.
    succes me t jullie geweldig werk.
    Andre en Antoinette

• 12 Februari 2017 - 10:12

Anita:

Hoi Toon en Jeanne

Hoe gaat ie, alweer een week voorbij. Al wat in elkaar getimmerd Toon, en Jeanne de kindjes bezig houden? Leuke foto op fb. Geniet lekker van het weer daar, hier vannacht sneeuw gevallen. Succes en groetjes XX Anita